»Barvna fotografija je postala pomemben del vizualne kulture v postsocialistični Evropi.«
»Ta pristop je odražal močan občutek za barvno kompozicijo in sposobnost uporabe barve za poudarjanje psiholoških učinkov v dokumentarnih prizorih.«
»Je v barvni fotografiji raziskoval bolj subjektivne in intimne teme, ki so odražale avtorjev ne samo drugačen formalni pristop, ampak tudi drugačne motivacije v upodabljanju sveta.«
»Poleg tehničnih omejitev je barvna fotografija veljala za bolj komercialno in manj primerna za umetniško izražanje, kar je bilo v veliki meri posledica prevladujočih estetskih in ideoloških smernic v socialističnih državah.«
»Zelo edinstvena perspektiva in obdelava. Čudovito ujeto, takoj začutim povezavo s psom. Dobro uravnotežena kompozicija in barvna harmonija.«
»Koža je površina svetlo-temnih ali barvnih kontrastov, različne napetosti in strukture površine. Rob kože (okončine) je oster v primerjavi s kožo, ki se v senci mehko »združi« s kožo drugega dela telesa.«
»Nekateri so bili zelo zvesti fotografski predlogi in so jo na neki način prevedli iz črno-belega v barvni svet, spet drugim pa je fotografija pomenila zgolj izhodišče za avtorsko zasnovano likovno delo, ki se vizualno in simbolno odmika od predloge.«
»Nova fotografija počasi razkriva razliko v geološkem značaju obeh kep, a obenem odpira nova vprašanja. Upamo, da bodo tančice skrivnosti razgrnjene skozi sledeči mesec, ko bomo dobili še bolj natančne in tudi barvne posnetke.«
»V njih se sprehaja skozi stilizirano pokrajino, komponirano z geometrijsko zastavljenimi barvnimi liki, v katerih so ujeti pasovi s svojo barvno svetlobo.«
»V njem so figure bolj ali manj zabrisane silhuete, postavljene v prostor iz megličastih barvnih pik in črtic, ki se ponekod sestavijo v prepoznavne elemente krajine, kot so stanovanjski bloki ali drevesa, drugod v fantastične mrežaste strukture ali vesoljska plovila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju